Lediga jobb som Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl. i Nynäshamn

Se lediga jobb som Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl. i Nynäshamn. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Nynäshamn som finns hos arbetsgivaren.

Underhållspersonal till Nynäshamn!

Om tjänsten Nu söker vi underhållspersonal till en av våra kunder utanför Nynäshamn! Här blir du en del av ett sammansvetsat team som arbetar för att företagets fartyg alltid är tillgängliga och körklara. I rollen som underhållspersonal kommer du bland annat arbeta med att tvätta fartyg, tankar och kölar samt förbereda fartyg för andra yrkesgrupper. Arbetet är varierande och innefattar såväl enkla som tyngre arbetsuppgifter. Din profil Vi ser att du som s... Visa mer
Om tjänsten
Nu söker vi underhållspersonal till en av våra kunder utanför Nynäshamn! Här blir du en del av ett sammansvetsat team som arbetar för att företagets fartyg alltid är tillgängliga och körklara. I rollen som underhållspersonal kommer du bland annat arbeta med att tvätta fartyg, tankar och kölar samt förbereda fartyg för andra yrkesgrupper. Arbetet är varierande och innefattar såväl enkla som tyngre arbetsuppgifter.

Din profil
Vi ser att du som söker har:
- Tidigare erfarenhet av tvätt- och/eller saneringsarbete
- Erfarenhet av arbete med truck, travers eller mobila plattformar
- B-körkort

Som person vill vi att du är ansvarstagande, lösningsorienterad, målinriktad, flexibel, noggrann och har en god samarbetsförmåga. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven.

Välkommen med din ansökan idag!

Om Ikett Personalpartner AB
Om Ikett Personalpartner AB
Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as Visa mindre

Underhållspersonal till Nynäshamn!

Om tjänsten Nu söker vi underhållspersonal till en av våra kunder utanför Nynäshamn! Här blir du en del av ett sammansvetsat team som arbetar för att företagets fartyg alltid är tillgängliga och körklara. I rollen som underhållspersonal kommer du bland annat arbeta med att tvätta fartyg, tankar och kölar samt förbereda fartyg för andra yrkesgrupper. Arbetet är varierande och innefattar såväl enkla som tyngre arbetsuppgifter. Din profil Vi ser att du som s... Visa mer
Om tjänsten
Nu söker vi underhållspersonal till en av våra kunder utanför Nynäshamn! Här blir du en del av ett sammansvetsat team som arbetar för att företagets fartyg alltid är tillgängliga och körklara. I rollen som underhållspersonal kommer du bland annat arbeta med att tvätta fartyg, tankar och kölar samt förbereda fartyg för andra yrkesgrupper. Arbetet är varierande och innefattar såväl enkla som tyngre arbetsuppgifter.

Din profil
Vi ser att du som söker har:
- Tidigare erfarenhet av tvätt- och/eller saneringsarbete
- Erfarenhet av arbete med truck, travers eller mobila plattformar
- B-körkort

Som person vill vi att du är ansvarstagande, lösningsorienterad, målinriktad, flexibel, noggrann och har en god samarbetsförmåga. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven.

Välkommen med din ansökan idag!

Om Ikett Personalpartner AB
Om Ikett Personalpartner AB
Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as Visa mindre

Underhållspersonal till Nynäshamn!

Om tjänsten Nu söker vi underhållspersonal till en av våra kunder utanför Nynäshamn! Här blir du en del av ett sammansvetsat team som arbetar för att företagets fartyg alltid är tillgängliga och körklara. I rollen som underhållspersonal kommer du bland annat arbeta med att tvätta fartyg, tankar och kölar samt förbereda fartyg för andra yrkesgrupper. Arbetet är varierande och innefattar såväl enkla som tyngre arbetsuppgifter. Din profil Vi ser att du som s... Visa mer
Om tjänsten
Nu söker vi underhållspersonal till en av våra kunder utanför Nynäshamn! Här blir du en del av ett sammansvetsat team som arbetar för att företagets fartyg alltid är tillgängliga och körklara. I rollen som underhållspersonal kommer du bland annat arbeta med att tvätta fartyg, tankar och kölar samt förbereda fartyg för andra yrkesgrupper. Arbetet är varierande och innefattar såväl enkla som tyngre arbetsuppgifter.

Din profil
Vi ser att du som söker har:
- Tidigare erfarenhet av tvätt- och/eller saneringsarbete
- Erfarenhet av arbete med truck, travers eller mobila plattformar
- B-körkort

Som person vill vi att du är ansvarstagande, lösningsorienterad, målinriktad, flexibel, noggrann och har en god samarbetsförmåga. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven.

Välkommen med din ansökan idag!

Om Ikett Personalpartner AB
Om Ikett Personalpartner AB
Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as Visa mindre

Underhållspersonal till Nynäshamn!

Om tjänsten Nu söker vi underhållspersonal till en av våra kunder utanför Nynäshamn! Här blir du en del av ett sammansvetsat team som arbetar för att företagets fartyg alltid är tillgängliga och körklara. I rollen som underhållspersonal kommer du bland annat arbeta med att tvätta fartyg, tankar och kölar samt förbereda fartyg för andra yrkesgrupper. Arbetet är varierande och innefattar såväl enkla som tyngre arbetsuppgifter. Din profil Vi ser att du som s... Visa mer
Om tjänsten
Nu söker vi underhållspersonal till en av våra kunder utanför Nynäshamn! Här blir du en del av ett sammansvetsat team som arbetar för att företagets fartyg alltid är tillgängliga och körklara. I rollen som underhållspersonal kommer du bland annat arbeta med att tvätta fartyg, tankar och kölar samt förbereda fartyg för andra yrkesgrupper. Arbetet är varierande och innefattar såväl enkla som tyngre arbetsuppgifter.

Din profil
Vi ser att du som söker har:
- Tidigare erfarenhet av tvätt- och/eller saneringsarbete
- Erfarenhet av arbete med truck, travers eller mobila plattformar
- B-körkort

Som person vill vi att du är ansvarstagande, lösningsorienterad, målinriktad, flexibel, noggrann och har en god samarbetsförmåga. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven.

Välkommen med din ansökan idag!

Om Ikett Personalpartner AB
Om Ikett Personalpartner AB
Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as Visa mindre

Digital Marketing Manager

Ansök    Sep 26    Rofa Design AB    Marknadskommunikatör
Digital Marketing Manager Rofa Design erbjuder personliga presenter inom barnprodukter, heminredning, väskor och accessoarer. Sedan starten år 1999 har vi designat och skapat ett noga utvalt produktsortiment där den personliga märkningen blivit en av våra viktigaste USPar. I nybyggda lokaler i Sorunda, söder om Stockholm, sköter vi allt från design och produktion till paketering. Vår affärsidé är att erbjuda hållbara och personliga produkter i klassisk de... Visa mer
Digital Marketing Manager
Rofa Design erbjuder personliga presenter inom barnprodukter, heminredning, väskor och accessoarer. Sedan starten år 1999 har vi designat och skapat ett noga utvalt produktsortiment där den personliga märkningen blivit en av våra viktigaste USPar. I nybyggda lokaler i Sorunda, söder om Stockholm, sköter vi allt från design och produktion till paketering.
Vår affärsidé är att erbjuda hållbara och personliga produkter i klassisk design med en personlig touch. Vi lägger stor vikt vid varans kvalitet, tillverkningsprocess, miljö och samhällspåverkan. Allt spill går oavkortat till Stockholms stadsmission för att stödja deras verksamhet med välgörande ändamål.
Produkterna har blivit mycket populära bland våra kunder och vi växer snabbt. Idag finns vi på fyra olika marknader; Sverige, Norge, Danmark och Finland.

Om arbetsrollen
Vi söker en kreativ och konverteringsdriven Digital Marketing Manager som ska ansvara för administreringen av våra annonser i Meta, Pinterest och på Tiktok. I arbetsrollen ingår även skapande av nyhetsbrev och automatiserade flöden.
Du har förmågan att se helheten i all marknadsföring och har goda kunskaper kring vad som driver engagemang och konvertering.
AB-tester och segmentering är en del av din strategi, och du ser det som en självklarhet att analysera och presentera relevanta KPIer.
Du kommer att ingå i ett marknadsteam som arbetar tätt ihop när det kommer till alltifrån skapandet av nya produkter, skapa innehåll till hemsidan, men även närvara vid fotograferingar. Vi ser därför att du är mångsidig och trivs med att kunna bidra där du kan.
Som Digital Marketing Manager hos oss har du stor möjlighet att påverka ditt arbete och kommer att sköta allt från ax till limpa inom ditt område.
Vår största målgrupp är kvinnor mellan 25-40 år med barn och familj i fokus. Vi ser gärna att du identifierar dig, eller känner dig bekväm med målgruppen.

Arbetsuppgifter:
Skapa en tydlig strategi för hur varumärket ska kommuniceras, samt hur du ökar engagemang och konvertering inom ditt område.
Uppsättning och optimering av annonskampanjer i Meta, samt Pinterest och Tiktok.
Självständigt planera och skapa nyhetsbrev utefter aktuella kampanjer och nyheter, men även inspirerande innehåll.
Administrera automatiserade flöden samt skapa innehåll för dessa.
Följa upp, analysera och presentera relevanta KPIer
Till viss del administrera nya produkter i vårt e-handelsystem.
Arbeta självständigt och proaktivt med stort eget ansvar.


Kvalifikationer:
Minst 3 års erfarenhet inom paid- eller newsletter marketing, eller liknande roll.
God erfarenhet kring automatiserade flöden
Copywriting
Google Analytics
Adobe Creative Cloud
Office-paketet

Meriterande:
Bild & videoskapande
SEO

Ansökan och kontaktuppgifter
Tjänsten är på heltid och placerad i Sorunda, Stockholm. Sista ansökningsdatum är den 31 oktober. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Ansök genom att sända ett email till [email protected] med bifogat CV och personligt brev.
Vi ser fram emot din ansökan!
För mer information om tjänsten, kontakta Malin Bergk, [email protected] Visa mindre

Content & Automation Manager

Ansök    Maj 29    Rofa Design AB    Marknadskommunikatör
Rofa Design erbjuder personliga presenter inom barnprodukter, heminredning, väskor och accessoarer. Sedan starten år 1999 har vi designat och skapat ett noga utvalt produktsortiment där den personliga märkningen blivit en av våra viktigaste USPar. I nybyggda lokaler i Sorunda, söder om Stockholm, sköter vi alltifrån produktion till paketering. Vår affärsidé är att erbjuda hållbara och personliga produkter i klassisk design med en personlig touch. Vi lägger... Visa mer
Rofa Design erbjuder personliga presenter inom barnprodukter, heminredning, väskor och accessoarer. Sedan starten år 1999 har vi designat och skapat ett noga utvalt produktsortiment där den personliga märkningen blivit en av våra viktigaste USPar. I nybyggda lokaler i Sorunda, söder om Stockholm, sköter vi alltifrån produktion till paketering.
Vår affärsidé är att erbjuda hållbara och personliga produkter i klassisk design med en personlig touch. Vi lägger stor vikt vid varans kvalité, tillverkningsprocess, miljö och samhällspåverkan. Allt spill går oavkortat till Stockholms stadsmission för att stödja deras verksamhet med välgörande ändamål.
Produkterna har blivit mycket populära bland våra kunder och vi växer snabbt. Idag finns vi på fyra olika marknader; Sverige, Finland, Danmark och Norge, med planer för ytterligare expansion mot Europa.




Om arbetsrollen
Vi söker en kreativ och konverteringsdriven Content & Automation Manager som ska ansvara för skapandet av våra nyhetsbrev, automatiserade flöden och startsidor. Du har förmågan att se helheten i marknadsföringen och har goda kunskaper kring vad som driver engagemang och konvertering.
AB-tester och segmentering är en del av din strategi, och du ser det som en självklarhet att analysera och presentera relevanta KPIer.
Som en del i contentteamet kommer du även att vara en del av skapandet av nya produkter samt skriva bloggartiklar. Vi ser det därför mycket meriterande om du har foto- och videokunskaper.
Som Content & Automation Manager hos oss har du stor möjlighet att påverka ditt arbete och kommer att sköta allt från ax till limpa inom ditt område.
Vår största målgrupp är kvinnor mellan 25-40 år med barn och familj i fokus. Vi ser gärna att du identifierar dig, eller känner dig bekväm med målgruppen.

Arbetsuppgifter:
- Skapa en tydlig strategi för hur varumärket ska kommuniceras, samt hur du ökar engagemang och konvertering inom ditt område.
- Självständigt planera och skapa nyhetsbrev utefter aktuella kampanjer och nyheter, men även inspirerande innehåll.
- Administrera automatiserade flöden samt skapa innehåll för dessa.
- Följa upp, analysera och presentera relevanta KPIer.
- Administrera nya produkter i vår e-handel, samt skapa inspirerande blogginlägg.

Kvalifikationer:
- Minst 3 års erfarenhet inom content marketing
- God erfarenhet kring nyhetsbrev och automatiserade flöden
- Adobe Creative Cloud
- Office-paketet
- Bild, video & textskapande
- SEO-optimering av text.
- Google Analytics

Ansökan och kontaktuppgifter
Tjänsten är på heltid med start enligt ö.k. och placerad i Sorunda, Nynäshamns kommun, med möjlighet till visst distansarbete. Sista ansökningsdatum är den 20 juni. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan!
För mer information om tjänsten, kontakta Malin Bergk, [email protected]
Ansökan skickas till: [email protected]
Sista ansökningsdatum 14 juni 2024. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Content & Social Media Manager – Föräldravikariat

Ansök    Maj 29    Rofa Design AB    Marknadskommunikatör
Rofa Design grundades år 1999 och erbjuder personliga presenter inom kategorierna barnprodukter, väskor & accessoarer samt heminredning. Vi sköter alltifrån skapandet av produkten, inkl. den personliga märkningen, till paketering. Allt sker i våra nybyggda lokaler i Sorunda, söder om Stockholm. Vår affärsidé är att erbjuda hållbara och personliga produkter i klassisk design med en personlig touch. Vi lägger stor vikt vid varans kvalité, tillverkningsproce... Visa mer
Rofa Design grundades år 1999 och erbjuder personliga presenter inom kategorierna barnprodukter, väskor & accessoarer samt heminredning. Vi sköter alltifrån skapandet av produkten, inkl. den personliga märkningen, till paketering. Allt sker i våra nybyggda lokaler i Sorunda, söder om Stockholm.
Vår affärsidé är att erbjuda hållbara och personliga produkter i klassisk design med en personlig touch. Vi lägger stor vikt vid varans kvalité, tillverkningsprocess, miljö och samhällspåverkan. Allt vårt spill går oavkortat till Stockholms stadsmission för att stödja deras verksamhet med välgörande ändamål.
Produkterna är mycket populära bland våra kunder och vi växer snabbt. Idag finns vi på fyra olika marknader; Sverige, Finland, Danmark och Norge, med planer för ytterligare expansion mot Europa.


Om arbetsrollen
Med anledning av kommande föräldraledighet söker vi nu en vikarie till vårt marknadsteam där fokus kommer att ligga på att förmedla vårt varumärke, och vad vi står för, till våra följare i sociala medier. Vårt mål är att befästa varumärket på marknaden och dela med oss av historien bakom Rofa Design som varumärke, vårt produktutbud, vilka som arbetar här, samt hur vi arbetar med hållbarhetsfrågor.
Vi söker en driven och självgående Social Media Manager med minst tre års erfarenhet, alternativt av liknande tjänst. Du brinner för design och hållbarhet, och kan med lätthet förmedla känsla för varumärket, i både bild och text, i samtliga av våra sociala kanaler; Instagram, Facebook, Pinterest, Tiktok och Youtube.
Du kommer vara en del i vårt marknadsteam med spetskompetens inom sociala plattformar, där du både tar fram strategier och publicerar material, i samtliga av våra sociala kanaler. Vi ser även att du är analytiskt lagd och har kunskaper kring hur man får ett varumärke att växa, både organiskt och genom övriga insatser.
Som Social Media Manager hos oss har du stor möjlighet att påverka ditt arbete och kommer att sköta allt från ax till limpa inom ditt område.
Vi ser gärna ett du identifierar dig, eller känner dig bekväm med, vår målgrupp som är kvinnor mellan 25-40 år, med barn och familj i fokus.


Arbetsuppgifter:
- Skapa en tydlig strategi för samtliga plattformar för att öka försäljningen, men även för hur varumärket ska kommuniceras.
- Självständigt, och tillsammans i team, producera engagerande bild- & video-material samt copy i samtliga sociala kanaler.
- Hantera och optimera vår närvaro på sociala medier för att öka engagemang och följarantal.
- Omvärldsbevaka samt öka vår synlighet genom influencersamarbeten.
- Analysera och rapportera resultat från våra sociala medier och innehållsstrategier för att kontinuerligt förbättra vår närvaro och räckvidd.
- Vi ser även att du är kreativ och självgående med förmåga att hantera flera projekt samtidigt.

Kvalifikationer:
· Minst 3 års erfarenhet inom Social media marketing
· Bred kunskap inom Adobe Creative Cloud
· Bild, video & textskapande
· Flowbox
· Excel
· Google Analytics

Meriterande:
· Newsletter marketing
· Marketing Automation
· SEO


Ansökan och kontaktuppgifter
Tjänsten är ett vikariat med start omgående och som sträcker sig minst ett år framöver. Arbetsplatsen är på plats i Sorunda, Nynäshamns kommun, med möjlighet till visst distansarbete.

För frågor angående tjänsten, kontakta Malin Bergk, [email protected].
Ansökan skickas till: [email protected]
Sista ansökningsdatum 14 juni 2024. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Underhållspersonal till skeppsservice, Saab Muskö

Ansök    Apr 25    SAAB AB    Saneringsarbetare
Underhållspersonal till skeppsservice, Saab Muskö På Saab blickar vi ständigt framåt och utmanar gränserna för vad som är tekniskt möjligt. Vi samarbetar med kollegor runt om i världen som alla delar vår utmaning - att göra världen till en säkrare plats. Vad du blir en del av På Saab Muskö arbetar vi med svenska marinens fartyg inom reparation, underhåll samt modifieringar. Här blir du en del av ett sammansvetsat gäng som ständigt jobbar för att Marin... Visa mer
Underhållspersonal till skeppsservice, Saab Muskö

På Saab blickar vi ständigt framåt och utmanar gränserna för vad som är tekniskt möjligt. Vi samarbetar med kollegor runt om i världen som alla delar vår utmaning - att göra världen till en säkrare plats.



Vad du blir en del av
På Saab Muskö arbetar vi med svenska marinens fartyg inom reparation, underhåll samt modifieringar. Här blir du en del av ett sammansvetsat gäng som ständigt jobbar för att Marinens fartyg skall vara tillgängliga och körklara. Nu behöver vi nya medarbetare som vill föra varvstraditionen vidare och bidra till att förstärka Saab verksamhet på Muskö.



Din framtida utmaning

Som underhållspersonal på vår avdelning skeppsservice kommer dina arbetsuppgifter variera och innebära både enklare och tyngre uppgifter.

Exempel på arbetsuppgifter:

*

Tvätta fartyg, tankar och kölar
*

Förbereda fartyg för andra yrkesgrupper


Vem är du?

För att kunna söka den här rollen ser vi att du har:

*

Erfarenhet av tvättning och/eller sanering
*

B-körkort
*

Erfarenhet av arbete med truck, travers eller mobila plattformar



Det är meriterande med erfarenhet av fartygsmålning och härdplastutbildning samt om du har tjänstbarhetsintyg för arbete med härdplaster.



För att passa in på Saab Muskö är det viktigt att du har rätt inställning, starkt driv och viljan att utvecklas. Egenskaper som värderas är flexibilitet och samarbetsförmåga då konkurrens om utrymme finns. Kvalitet är viktigt för oss i vårt arbete mot kund och internt därför ser vi gärna att du är noggrann och lösningsorienterad.



Du kan uttrycka dig i tal och skrift på svenska och på engelska och har grundläggande datorvana.



Ansökningsförfarande

Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap.



I denna rekrytering samarbeta Saab med Skill. Vi tillämpar löpande urval, så tjänsten kan tillsättas innan slutdatum. Vid frågor kontakta gärna ansvarig rekryterare: Kajsa Jansson, 08-12097178, [email protected] eller Linda Sjölander, 08-12097175, [email protected]



Om Saab

Saab är ett globalt försvars- och säkerhetsföretag verksamt inom flyg-, land- och marinförsvar, civil säkerhet och kommersiell flygteknik. Vi är 15 500 medarbetare och har verksamhet på alla kontinenter. Tekniskt är vi ledande inom många områden och en femtedel av våra intäkter går till forskning och utveckling. Saab är också ett möjligheternas företag. Ett företag där vi ser mångfald som en tillgång och där du som medarbetare får stort ansvar och goda utvecklingsmöjligheter. Men också ett företag som respekterar varje människas behov av ett liv utanför arbetet. Visa mindre

Marketing coordinator

Nynäs plåt & lack AB is a company which for more than 10 years offer everything in car sheet metal reconstruction, car painting and reconditioning. We have agreements with all insurance companies. We have been around for a long time and have great understanding in the industry. Our premises are modernly equipped with the latest technology, our employees update knowledge by shorter courses within industry and participating in educational program. We believe... Visa mer
Nynäs plåt & lack AB is a company which for more than 10 years offer everything in car sheet metal reconstruction, car painting and reconditioning.
We have agreements with all insurance companies.
We have been around for a long time and have great understanding in the industry. Our premises are modernly equipped with the latest technology, our employees update knowledge by shorter courses within industry and participating in educational program. We believe that car painting and sheet metal work is a craft, and with our professionalism and many years of experience, we get many satisfied customers.
Now we are looking forward to strengthen our team with a Marketing coordinator.
We believe that you have:
Excellent command of the English language, spoken and in writing;
Knowledge of Swedish language preferable but not a must;
Knowledge of Russian is an advantage;
Experience with CMS and CRM systems;
Knowledge of social networking platforms like LinkedIn;
Strong communication skills;
Pro-active and enthusiastic personality; to-do attitude;
You are positive and driven;
You have the ability to manage multiple priorities
You like working in a technical and international environment;
You have international experience;
You have a Bachelor degree in Marketing or another high school education which employer assesses as equivalent.

What do we offer you:
A versatile function, every day is different;
Including working place where every team member is valued and prioritized;
Many contacts and creating your network;
Working hours: full time;
We support wellness and healthy way of life.

Driving license is a must, position involves a lot of travelling within Sweden.
We wish that you have an experience to create a network, develop existing customer chain, you worked with creating and strengthening trademark and Employer Branding. It will higher your chances if you have education in car repairing industry.
As we are a relatively small working place, which means that you need to help with other types of work tasks.
Welcome in our team. Visa mindre

Jobba extra med att intervjua turister i Nynäshamn

Ansök    Jun 2    Research One AB    Marknadsundersökare
Research One är ett relativt nytt, oberoende marknadsundersökningsföretag. Företaget genomför undersökningar av olika slag, antingen genom telefonintervjuer eller genom att göra "på plats"-intervjuer någonstans. Vi arbetar främst med undersökningar inom besöksnäring och turism, på ett stort antal geografiska platser i Sverige. På Research One råder en avslappnad atmosfär, där alla får stor möjlighet att arbeta självständigt och under eget ansvar. Vi söke... Visa mer
Research One är ett relativt nytt, oberoende marknadsundersökningsföretag. Företaget genomför undersökningar av olika slag, antingen genom telefonintervjuer eller genom att göra "på plats"-intervjuer någonstans.


Vi arbetar främst med undersökningar inom besöksnäring och turism, på ett stort antal geografiska platser i Sverige. På Research One råder en avslappnad atmosfär, där alla får stor möjlighet att arbeta självständigt och under eget ansvar. Vi söker dig som:
- är social och utåtriktad
- är ansvarsfull och kan arbeta självständigt
- känner dig bekväm med att prata med folk på stan eller med besökare vid ett evenemang
- behärskar svenska flytande i tal och skrift samt även förstår och kan tala engelska


Du behöver inte ha arbetat med marknadsundersökningar tidigare, men det är självklart meriterande. Det är även meriterande om du tidigare arbetat inom servicebranschen, till exempel på café eller snabbmatsrestaurang.


Är du intresserad av ett socialt och variationsrikt extrajobb där du har stort eget inflytande över när du ska jobba? Välkommen att söka extrajobb som marknadsundersökare/intervjuare på Research One!


Hos oss arbetar du med att göra enkätintervjuer med resenärer vid Nynäshamns färjeterminal. Enkäterna är relativt korta och enkla, och du för in svaren på en surfplatta samtidigt som du ställer frågor.






Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Skeppsservice medarbetare

Ansök    Aug 31    SAAB AB    Saneringsarbetare
Skeppsservice medarbetare, Muskö På Saab blickar vi ständigt framåt och utmanar gränserna för vad som är tekniskt möjligt. Vi samarbetar med kollegor runt om i världen som alla delar vår utmaning - att göra världen till en säkrare plats. Saab Muskö På Saab Muskö blir du en del av ett sammansvetsat gäng som gör nästan allt för att Marinens fartyg skall vara tillgängliga och körklara. Din framtida utmaning Som Skeppsservice medarbetare på Saab Muskö kom... Visa mer
Skeppsservice medarbetare, Muskö

På Saab blickar vi ständigt framåt och utmanar gränserna för vad som är tekniskt möjligt. Vi samarbetar med kollegor runt om i världen som alla delar vår utmaning - att göra världen till en säkrare plats.

Saab Muskö
På Saab Muskö blir du en del av ett sammansvetsat gäng som gör nästan allt för att Marinens fartyg skall vara tillgängliga och körklara.


Din framtida utmaning
Som Skeppsservice medarbetare på Saab Muskö kommer dina arbetsuppgifter vara allt från tvätta fartyg/tankar och kölar och docka fartyg. därför ställs krav på din förmåga att kunna ta egna initiativ och komma med egna kreativa lösningar. Du är en problemlösare som brinner för att lära. På Saab Muskö finns möjlighet att utveckla dina kunskaper då du kommer arbeta med kollegor inom många yrken. Arbetet är varierande eftersom det handlar om olika fartyg med olika komplexitet och ålder. Vill du utveckla dig själv och arbeta i en spännande miljö?
Din profil
Du har eller jobbar som tvättare av fartyg eller liknande. Du har erfarenhet av tvättning och sanering. Noggrannhet, strukturerat arbetssätt och kvalitet ska märkas i dina arbeten. Du är glad, positiv och ordningsam.

Meriterande med erfarenhet av fartygsmålning, härdplastutbildning och tjänstbarhetsintyg för arbete med härdplaster samt har kort för truck, travers och mobila plattformar.

Samarbete är viktigt men också förmågan att kunna arbeta självständigt. Vidare så är ordning och reda en självklarhet för dig, inte bara i verkstaden utan också i din hantering av administrativa göromål, t.ex. arbetsorders eller servicerapporter m.m.

Du kan uttrycka dig i tal och skrift på svenska och på engelska samt innehar minst B-körkort, god grundläggande datorvana.

Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap.

I denna rekrytering samarbeta Saab med Skill. Vi tillämpar löpande urval, så tjänsten kan tillsättas innan slutdatum. Vid frågor kontakta gärna ansvarig rekryterare: Kajsa Jansson, 0795-850192, [email protected] eller Linda Sjölander, 0795-858286, [email protected]

Om Saab

Saab är ett globalt försvars- och säkerhetsföretag verksamt inom flyg-, land- och marinförsvar, civil säkerhet och kommersiell flygteknik. Vi är 15 500 medarbetare och har verksamhet på alla kontinenter. Tekniskt är vi ledande inom många områden och en femtedel av våra intäkter går till forskning och utveckling. Saab är också ett möjligheternas företag. Ett företag där vi ser mångfald som en tillgång och där du som medarbetare får stort ansvar och goda utvecklingsmöjligheter. Men också ett företag som respekterar varje människas behov av ett liv utanför arbetet. Visa mindre

Skeppsservicemedarbetare

Ansök    Maj 31    SAAB AB    Industrisanerare
Skeppsservice medarbetare, Muskö På Saab blickar vi ständigt framåt och utmanar gränserna för vad som är tekniskt möjligt. Vi samarbetar med kollegor runt om i världen som alla delar vår utmaning - att göra världen till en säkrare plats. Saab Muskö På Saab Muskö blir du en del av ett sammansvetsat gäng som gör nästan allt för att Marinens fartyg skall vara tillgängliga och körklara. Din framtida utmaning Som Skeppsservice medarbetare på Saab Muskö kom... Visa mer
Skeppsservice medarbetare, Muskö

På Saab blickar vi ständigt framåt och utmanar gränserna för vad som är tekniskt möjligt. Vi samarbetar med kollegor runt om i världen som alla delar vår utmaning - att göra världen till en säkrare plats.

Saab Muskö
På Saab Muskö blir du en del av ett sammansvetsat gäng som gör nästan allt för att Marinens fartyg skall vara tillgängliga och körklara.


Din framtida utmaning
Som Skeppsservice medarbetare på Saab Muskö kommer dina arbetsuppgifter vara allt från tvätta fartyg/tankar och kölar och docka fartyg. därför ställs krav på din förmåga att kunna ta egna initiativ och komma med egna kreativa lösningar. Du är en problemlösare som brinner för att lära. På Saab Muskö finns möjlighet att utveckla dina kunskaper då du kommer arbeta med kollegor inom många yrken. Arbetet är varierande eftersom det handlar om olika fartyg med olika komplexitet och ålder. Vill du utveckla dig själv och arbeta i en spännande miljö?
Din profil
Du har eller jobbar som tvättare av fartyg eller liknande. Du har erfarenhet av tvättning och sanering. Noggrannhet, strukturerat arbetssätt och kvalitet ska märkas i dina arbeten. Du är glad, positiv och ordningsam.

Meriterande med erfarenhet av fartygsmålning, härdplastutbildning och tjänstbarhetsintyg för arbete med härdplaster samt har kort för truck, travers och mobila plattformar.

Samarbete är viktigt men också förmågan att kunna arbeta självständigt. Vidare så är ordning och reda en självklarhet för dig, inte bara i verkstaden utan också i din hantering av administrativa göromål, t.ex. arbetsorders eller servicerapporter m.m.

Du kan uttrycka dig i tal och skrift på svenska och på engelska samt innehar minst B-körkort, god grundläggande datorvana.

Vänligen observera att vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har gått ut.

Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap.

I denna rekrytering samarbetar Saab med Skill, Har du frågor kontakta ansvarig rekryterare Nina Torebrink, 0455-10405 [email protected], Mikaela Samuelsson, [email protected], 0455-325365, Saab Muskö Michael Nilsson, 010-8231351, [email protected]

Om Saab

Saab är ett globalt försvars- och säkerhetsföretag verksamt inom flyg-, land- och marinförsvar, civil säkerhet och kommersiell flygteknik. Vi är 15 500 medarbetare och har verksamhet på alla kontinenter. Tekniskt är vi ledande inom många områden och en femtedel av våra intäkter går till forskning och utveckling. Saab är också ett möjligheternas företag. Ett företag där vi ser mångfald som en tillgång och där du som medarbetare får stort ansvar och goda utvecklingsmöjligheter. Men också ett företag som respekterar varje människas behov av ett liv utanför arbetet. Visa mindre

Marknadskommunikatör med start 1 september

Om tjänsten Vi söker en erfaren marknadskommunikatör som har erfarenhet av marknadsföring och kommunikation utifrån kundperspektiv. Vi ser gärna att du har arbetat i breda uppdrag och därför provat på det mesta inom kommunikationsområdet. Det underlättar om du har erfarenhet av att jobba inom en politiskt styrd organisation, har till vana att driva och slutföra projekt samt samarbeta med externa partners. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du... Visa mer
Om tjänsten
Vi söker en erfaren marknadskommunikatör som har erfarenhet av marknadsföring och kommunikation utifrån kundperspektiv. Vi ser gärna att du har arbetat i breda uppdrag och därför provat på det mesta inom kommunikationsområdet. Det underlättar om du har erfarenhet av att jobba inom en politiskt styrd organisation, har till vana att driva och slutföra projekt samt samarbeta med externa partners.

Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av Arena Personal med jobbar ute hos kund. Uppdraget kommer att starta 1 september och beräknas pågå fram till 31 december. Uppdraget är på heltid. Arbetet under pandemin är både från kontoret och hemifrån.

Din profil
Vi ser gärna att du är:
- en mycket god skribent som behärskar en bredd av interna och externa kommunikationskanaler (hemsida, sociala medier, digitala kanaler)
- en kreativ utförare som är van vid att arbeta fram marknadskommunikationsidéer såväl på egen hand som i interna team och med externa partners
- har ett gott öga för kommunikation och har lätt för att definiera huvudbudskap utifrån mål och målgrupper
- stark i start- och idéfasen men drivs av att få ta uppgifter hela vägen in i mål
- en van beställare av grafiskt produktionsmaterial (från tryck till filmproduktioner)
- har kunskap i Adobe CS och kompetens inom film och fotografering
- har några års erfarenhet av rollen som kommunikatör på kommunikations- och/eller marknadsavdelning

Det är meriterande om du har erfarenhet av SEO-optimering, SiteVision och har tidigare stöttat chefer/ledningsgrupper i kommunikationsfrågor.

För att du ska trivas i rollen är det viktigt att du ser dig själv som en kommunikativ relationsbyggare, är driven, lyhörd, flexibel och prestigelös samt med god förmåga att förankra sina idéer. Vi förutsätter att du är samarbetsorienterad och hellre ser möjligheter än hinder, hittar vägar framåt och kommer med egna initiativ och förslag.


Vi erbjuder
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön
- Personlig och stöttande konsultchef
- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.



Ansökan
Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Jobba extra med att intervjua turister i Nynäshamn

Ansök    Maj 24    Research One AB    Marknadsundersökare
Research One är ett relativt nytt, oberoende marknadsundersökningsföretag. Företaget genomför undersökningar av olika slag, antingen genom telefonintervjuer eller genom att göra "på plats"-intervjuer någonstans. Vi arbetar främst med undersökningar inom besöksnäring och turism, på ett stort antal geografiska platser i Sverige. På Research One råder en avslappnad atmosfär, där alla får stor möjlighet att arbeta självständigt och under eget ansvar. Vi söke... Visa mer
Research One är ett relativt nytt, oberoende marknadsundersökningsföretag. Företaget genomför undersökningar av olika slag, antingen genom telefonintervjuer eller genom att göra "på plats"-intervjuer någonstans.


Vi arbetar främst med undersökningar inom besöksnäring och turism, på ett stort antal geografiska platser i Sverige. På Research One råder en avslappnad atmosfär, där alla får stor möjlighet att arbeta självständigt och under eget ansvar. Vi söker dig som:
- är social och utåtriktad
- är ansvarsfull och kan arbeta självständigt
- känner dig bekväm med att prata med folk på stan eller med besökare vid ett evenemang
- behärskar svenska flytande i tal och skrift samt även förstår och kan tala engelska


Du behöver inte ha arbetat med marknadsundersökningar tidigare, men det är självklart meriterande. Det är även meriterande om du tidigare arbetat inom servicebranschen, till exempel på café eller snabbmatsrestaurang.


Är du intresserad av ett socialt och variationsrikt extrajobb där du har stort eget inflytande över när du ska jobba? Välkommen att söka extrajobb som marknadsundersökare/intervjuare på Research One!


Hos oss arbetar du med att göra enkätintervjuer med resenärer vid Nynäshamns färjeterminal. Enkäterna är relativt korta och enkla, och du för in svaren på en surfplatta samtidigt som du ställer frågor.






Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Sales & Marketing Officer - Hutchison Ports Sweden

Ansök    Dec 10    Norvik, Nynäshamn    Marknadsförare
The new container terminal in Norvik, Nynäshamn, will open in May 2020 and will be operated by us - Hutchison Ports Sweden (HPS). We are now looking for a self-driven and structured individual with a strong interest of be part of developing our business in the role as Sales & Marketing Officer. Job Purpose and responsibility You are a key member of the Sales team, reporting directly to the CEO. You are primary support the management of assigned/department... Visa mer
The new container terminal in Norvik, Nynäshamn, will open in May 2020 and will be operated by us - Hutchison Ports Sweden (HPS). We are now looking for a self-driven and structured individual with a strong interest of be part of developing our business in the role as Sales & Marketing Officer.
Job Purpose and responsibility
You are a key member of the Sales team, reporting directly to the CEO.
You are primary support the management of assigned/departmental portfolio of customer accounts, which means to drive both volume and revenue improvement in order to optimize profitability and return on operational assets through structured contractual agreements.
The objective is to positively influence and drive our customers business in order to sustain and improve HPS long term profitability through structured growth and yield improvement.
You measure, analyzes our strategic business base and performing objectives for assigned customer and participates in the development of new business opportunities.
You manage stakeholder communication and expectations. Prepare marketing materials like brochure, magazine, handout, handling banner on both traditional and e channel.
Organize customer event, functions for promoting HPS and to maintain customer / stakeholder relationship.


Experience & qualifications
Bachelor’s degree required 
3-5 years’ experience working in a Sales & Marketing role.
Sound understanding of logistic/port operations and CRM systems.
Excellent communication skills are essential as the role-holder will be expected to influence at all levels within customer organisations, third party stakeholders and the wider internal organisation.
Computer literate, good working knowledge of MS Office.
Professional level of verbal and written communications skills both in Swedish and English.

 
Welcome with your application
Send your application to [email protected] no later than 20th of January 2020.
HR Manager Torbjörn Söderholm, phone; 0708696922, will take your questions about the position.
As the selection and interview process is ongoing, please send your application as soon as possible. We look forward to hearing from you!


About Hutchinson Ports:
Hutchison Ports is one of the key business units operated by the CK Hutchison Group Headquartered in Hong Kong which employs c. 300,000 people across the world. In its own right Hutchison Ports is the largest global operator of container port facilities handling in excess of 80 Million containers per year through 52 ports located in 26 countries.
In Sweden, Hutchison Ports have signed a 25 year deal with Stockholms Hamnar to operate the container port under construction in Nynäshamns kommun which is due to open for operations in May 2020. This development will allow the existing container terminal operation to relocate from Frihamnen in central Stockholm thereby releasing prime real estate for future re-development.
The facility being constructed at Norvik by Stockholms Hamnar will be capable of handling 500,000 TEU (twenty foot equivalent units) when at capacity and benefits from a direct rail link being built in the terminal and a depth of 16m water alongside a berth of 800m which makes this facility the most capable container terminal in the Baltic Sea.
Hutchison Ports bring the best expertise in managing container port operations across the world together with an unrivalled network of shipping line customers that span the globe and when this facility opens it promises to change the game as far as container shipping in the Baltic region is concerned. Visa mindre

Marknadskommunikatör med start 1 september

Om tjänsten Vi söker en erfaren marknadskommunikatör som har erfarenhet av marknadsföring och kommunikation utifrån kundperspektiv. Vi ser gärna att du har arbetat i breda uppdrag och därför provat på det mesta inom kommunikationsområdet. Det underlättar om du har erfarenhet av att jobba inom en politiskt styrd organisation, har till vana att driva och slutföra projekt samt samarbeta med externa partners. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du... Visa mer
Om tjänsten
Vi söker en erfaren marknadskommunikatör som har erfarenhet av marknadsföring och kommunikation utifrån kundperspektiv. Vi ser gärna att du har arbetat i breda uppdrag och därför provat på det mesta inom kommunikationsområdet. Det underlättar om du har erfarenhet av att jobba inom en politiskt styrd organisation, har till vana att driva och slutföra projekt samt samarbeta med externa partners.

Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av Arena Personal med jobbar ute hos kund. Uppdraget kommer att starta 1 september och beräknas pågå fram till 31 december. Uppdraget är på heltid. Arbetet under pandemin är både från kontoret och hemifrån.

Din profil
Vi ser gärna att du är:
- en mycket god skribent som behärskar en bredd av interna och externa kommunikationskanaler (hemsida, sociala medier, digitala kanaler)
- en kreativ utförare som är van vid att arbeta fram marknadskommunikationsidéer såväl på egen hand som i interna team och med externa partners
- har ett gott öga för kommunikation och har lätt för att definiera huvudbudskap utifrån mål och målgrupper
- stark i start- och idéfasen men drivs av att få ta uppgifter hela vägen in i mål
- en van beställare av grafiskt produktionsmaterial (från tryck till filmproduktioner)
- har kunskap i Adobe CS och kompetens inom film och fotografering
- har några års erfarenhet av rollen som kommunikatör på kommunikations- och/eller marknadsavdelning

Det är meriterande om du har erfarenhet av SEO-optimering, SiteVision och har tidigare stöttat chefer/ledningsgrupper i kommunikationsfrågor.

För att du ska trivas i rollen är det viktigt att du ser dig själv som en kommunikativ relationsbyggare, är driven, lyhörd, flexibel och prestigelös samt med god förmåga att förankra sina idéer. Vi förutsätter att du är samarbetsorienterad och hellre ser möjligheter än hinder, hittar vägar framåt och kommer med egna initiativ och förslag.


Vi erbjuder
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön
- Personlig och stöttande konsultchef
- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.



Ansökan
Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Marknadskommunikatör med start 1 september

Om tjänsten Vi söker en erfaren marknadskommunikatör som har erfarenhet av marknadsföring och kommunikation utifrån kundperspektiv. Vi ser gärna att du har arbetat i breda uppdrag och därför provat på det mesta inom kommunikationsområdet. Det underlättar om du har erfarenhet av att jobba inom en politiskt styrd organisation, har till vana att driva och slutföra projekt samt samarbeta med externa partners. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du... Visa mer
Om tjänsten
Vi söker en erfaren marknadskommunikatör som har erfarenhet av marknadsföring och kommunikation utifrån kundperspektiv. Vi ser gärna att du har arbetat i breda uppdrag och därför provat på det mesta inom kommunikationsområdet. Det underlättar om du har erfarenhet av att jobba inom en politiskt styrd organisation, har till vana att driva och slutföra projekt samt samarbeta med externa partners.

Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av Arena Personal med jobbar ute hos kund. Uppdraget kommer att starta 1 september och beräknas pågå fram till 31 december. Uppdraget är på heltid. Arbetet under pandemin är både från kontoret och hemifrån.

Din profil
Vi ser gärna att du är:
- en mycket god skribent som behärskar en bredd av interna och externa kommunikationskanaler (hemsida, sociala medier, digitala kanaler)
- en kreativ utförare som är van vid att arbeta fram marknadskommunikationsidéer såväl på egen hand som i interna team och med externa partners
- har ett gott öga för kommunikation och har lätt för att definiera huvudbudskap utifrån mål och målgrupper
- stark i start- och idéfasen men drivs av att få ta uppgifter hela vägen in i mål
- en van beställare av grafiskt produktionsmaterial (från tryck till filmproduktioner)
- har kunskap i Adobe CS och kompetens inom film och fotografering
- har några års erfarenhet av rollen som kommunikatör på kommunikations- och/eller marknadsavdelning

Det är meriterande om du har erfarenhet av SEO-optimering, SiteVision och har tidigare stöttat chefer/ledningsgrupper i kommunikationsfrågor.

För att du ska trivas i rollen är det viktigt att du ser dig själv som en kommunikativ relationsbyggare, är driven, lyhörd, flexibel och prestigelös samt med god förmåga att förankra sina idéer. Vi förutsätter att du är samarbetsorienterad och hellre ser möjligheter än hinder, hittar vägar framåt och kommer med egna initiativ och förslag.


Vi erbjuder
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön
- Personlig och stöttande konsultchef
- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.



Ansökan
Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Commercial Manager till Hutchison Ports in Norvik

The new container terminal in Norvik, Nynäshamn, will open in May 2020 and will be operated by us - Hutchison Ports Stockholm (HPS). We are now looking for a driven and structured individual with a strong interest of develop our business in the role as Commercial Manager Job Purpose and responsibility You are a key member of the management team, reporting directly to the CEO. You are primary accountability for the management of assigned/departmental portf... Visa mer
The new container terminal in Norvik, Nynäshamn, will open in May 2020 and will be operated by us - Hutchison Ports Stockholm (HPS). We are now looking for a driven and structured individual with a strong interest of develop our business in the role as Commercial Manager
Job Purpose and responsibility
You are a key member of the management team, reporting directly to the CEO.
You are primary accountability for the management of assigned/departmental portfolio of customer accounts on international and national level. Drive both volume and revenue improvement in order to optimize profitability and return on operational assets through structured contractual agreements.
The objective is to positively influence and drive our customers business in order to sustain and improve HPS long term profitability through structured growth and yield improvement.
You promote the development and enhancement of the external rail network to the benefit of HPS port facilities.
You work within cost budget, measure and exceed strategic business and performance objectives for assigned customer base, greater departmental accounts and new business opportunities.
You manage stakeholder communication and expectations. Prepare marketing materials like brochure, magazine, handout, handling banner on both traditional and e channel.
Organize customer event, functions for promoting HPS and to maintain customer / stakeholder relationship.
You Act as a role model and ambassador for HPS organisation, demonstrating strong business knowledge and commitment to HPS policies, demonstrating required leadership behaviours and encouraging appropriate behaviour in others.


Experience & qualifications
Bachelor’s degree, MBA is preferred. 
4-6 years’ experience working in an operational/commercial management role.
Sound understanding of all aspects of port operations support functions and developed information systems.
Excellent communication skills are essential as the role-holder will be expected to negotiate and influence at all levels within customer organisations, third party stakeholders and the wider internal organisation.
Computer literate, good working knowledge of MS Office.
Professional level of verbal and written communications skills in Swedish and English



 Welcome with your application
Send your application to [email protected] no later than 21th of November 2019.
HR Manager Torbjörn Söderholm, phone; 0708696922, will take your questions about the position.
As the selection and interview process is ongoing, please send your application as soon as possible. We look forward to hearing from you!


About Hutchinson Ports:
Hutchison Ports is one of the key business units operated by the CK Hutchison Group Headquartered in Hong Kong which employs c. 300,000 people across the world. In its own right Hutchison Ports is the largest global operator of container port facilities handling in excess of 80 Million containers per year through 52 ports located in 26 countries.
In Sweden, Hutchison Ports have signed a 25 year deal with Stockholms Hamnar to operate the container port under construction in Nynäshamns kommun which is due to open for operations in May 2020. This development will allow the existing container terminal operation to relocate from Frihamnen in central Stockholm thereby releasing prime real estate for future re-development.
The facility being constructed at Norvik by Stockholms Hamnar will be capable of handling 500,000 TEU (twenty foot equivalent units) when at capacity and benefits from a direct rail link being built in the terminal and a depth of 16.5m water alongside a berth of 800m which makes this facility the most capable container terminal in the Baltic Sea.
Hutchison Ports bring the best expertise in managing container port operations across the World together with an unrivalled network of shipping line customers that span the globe and when this facility opens it promises to change the game as far as container shipping in the Baltic region is concerned. Visa mindre