Lediga jobb som Backofficepersonal i Nynäshamn

Se lediga jobb som Backofficepersonal i Nynäshamn. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Nynäshamn som finns hos arbetsgivaren.

Projektassistent sökes till Nynas!

Är du utbildad ekonom eller ingenjör och ute efter en fartfylld roll där du får möjlighet till en unik inblick i en spännande verksamhet? Missa då inte denna chans! Nynas söker nu dig som är en fena på administration och vill assistera turnaround-teamet under projektperioden. Tjänsten är med start snarast, varmt välkommen med din ansökan! OM TJÄNSTEN Nynas är ett annorlunda oljebolag. I samarbete med bolagets kunder utnyttjar de oljans fulla potential o... Visa mer
Är du utbildad ekonom eller ingenjör och ute efter en fartfylld roll där du får möjlighet till en unik inblick i en spännande verksamhet? Missa då inte denna chans! Nynas söker nu dig som är en fena på administration och vill assistera turnaround-teamet under projektperioden. Tjänsten är med start snarast, varmt välkommen med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Nynas är ett annorlunda oljebolag. I samarbete med bolagets kunder utnyttjar de oljans fulla potential och skapar värdefulla tillämpningar för olika användare och för vårt samhälle. Överallt omkring dig finns produkter och tjänster som har tillverkats – eller gjorts möjliga – av Nynas nafteniska oljor och bitumen.

Var fjärde år sker det så kallade Turnaroundprojeket vid Nynas raffinaderie i Nynäshamn, som är ett planerat underhålls- och inspektionsstopp. Till följd av detta söker Nynas nu förstärkning under perioden och söker dig som vill bidra till Turnaround 2023 genom att assistera projektansvarig och resterande i teamet.

Tjänsten är med start omgående och sträcker sig fram till sista november. Vissa perioder kommer bli mer intenstiva och kan innebära att man kommer arbeta mer än 40 timmar/vecka om projekten kräver det.

#

Du erbjuds


* En unik inblick i en spännande verksamhet och projekt!
* En möjlighet att få en fot in hos Nynas och utveckla ditt nätverk tack vare en bred roll/kontaktytor inom företaget!


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Som TA-assistent kommer du ha en bred roll med fokus på att supportera turnaround-teamet. Vi ser därför att du är flexibel och gärna hjälper till där det behövs. I rollen kommer du bland annat:
* Delta på möten tillsammans med turnaround-teamet och skriva mötesprotokoll
* Supportera med utskrifter samt övervaka och beställa kontorsmaterial
* Stödja medlemmar i turnaround-teamet med diverse administrativa aktiviteter


VI SÖKER DIG SOM
- Har en ekonomisk eller teknisk högskoleutbildning
- Är en fena på administrativa uppgifter och duktig på att skriva
- Har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska, då du kommer kommunicera både muntligt och skriftligt på båda språken i tjänsten

I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och motivation för tjänsten! Vi söker dig som är:


* Positiv och samarbetsvillig
* Organiserad och lösningsfokuserad
* Flexibel och prestigelös


Övrig information


* Start: Snarast möjligt
* Omfattning: Heltid
* Placering: Nynäshamn


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Visa mindre

Planing position Hutchison Ports Stockholm

Ansök    Dec 4    Eterni Sweden AB    Backofficepersonal
Administratör/Planerare Hutchison Port   ARBETSUPPGIFTER Du kommer att arbeta i ett team med planerare hos vår kund Hutchison Port. Som Planerare/Administratör kommer ditt fokusområde kommer vara att ha hantera företagets in- och utleveranser.  Arbetsuppgifterna kommer vara planering av flödet, ta emot telefonsamtal, arbeta via mail och sköta en del administration. kundservice, hantering av åkerier och chaufförer, tullärenden. PERSONLIGA EGENSKAPER OCH K... Visa mer
Administratör/Planerare Hutchison Port  
ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att arbeta i ett team med planerare hos vår kund Hutchison Port. Som Planerare/Administratör kommer ditt fokusområde kommer vara att ha hantera företagets in- och utleveranser. 
Arbetsuppgifterna kommer vara planering av flödet, ta emot telefonsamtal, arbeta via mail och sköta en del administration. kundservice, hantering av åkerier och chaufförer, tullärenden.


PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi tror att du som söker är engagerad, driven och har vana att ta ägarskap för ditt ansvarsområde. Kunna hantera många saker samtidigt. Vi tror också att du tillsammans med oss vill utveckla såväl företaget som gruppen du arbetar tillsammans med. Vi tror att du som söker har en naturlig känsla för service, planering och god kommunikation. Tjänsten kräver att du som söker kan arbeta på egen hand och är öppen för förändringar, då arbetet ofta är händelsestyrt och ställer krav på flexibilitet. Vi ser det som en självklarhet att du är lyhörd med förmåga att kommunicera och samarbeta med din omgivning. Mycket av arbetet sker i samarbete med övriga delar av företaget och här kommer du ha nytta av din styrka i att skapa goda relationer.
Goda kunskaper i svenska och engelska. 

Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom logistik är det meriterande. Du är van datoranvändare och kan arbeta inom Officepaketet.

OM TJÄNSTEN
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos vår kund.

ÖVRIG INFORMATION
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Göran Göggezer på via +46 (0) 738-617 213 [email protected]


Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre